Veelgestelde vragen

Op deze pagina proberen we alle Frequent Asked Questions (FAQ) voor je te beantwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Bestellen

Hoe kan ik iets bestellen op jullie website?

Dit is heel simpel. Stop één of meerdere producten in je winkelwagen en reken af. Daarna kun je de bestelling laten thuisbezorgen of ophalen.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja, dit kan zeker. Nadat je dit heeft geselecteerd tijdens je aankoop kan je een afspraak maken voor het ophalen. Dit doe je via ons contactformulier.

Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

Dit kan bij ons magazijn nadat je een afspraak hebt gemaakt via ons contactformulier. Het adres kan je terugvinden op onze pagina contact.

Ik heb per ongeluk het verkeerde besteld en ik wil dit graag aanpassen, kan dit nog?

Als de bestelling nog niet is verzonden kan dit, neem zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Ik ben iets vergeten te bestellen en wil dit graag nog toevoegen aan mijn bestelling, kan dit nog?

Als de bestelling nog niet is verzonden kan dit, neem zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Klantenservice

Hoe en wanneer kan ik jullie klantenservice bereiken?

Dit kan je terugvinden op onze pagina contact.

Prijssamenstelling en kortingen

Wat zit er allemaal in de prijs die genoemd wordt op de website?

De prijzen op de website zijn inclusief BTW (tenzij specifiek anders benoemd) en er komen geen administratie, service- of bestelkosten meer bij. De prijzen zijn wel exclusief verzendkosten. De verzendkosten kan je terugvinden op onze pagina verzendkosten.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, tenzij specifiek anders benoemd zijn alle prijzen inclusief BTW.

Zijn de prijzen inclusief verzendkosten?

Nee, de verzendkosten worden aan het einde berekend in de winkelwagen. De verzendkosten kan je terugvinden op onze pagina verzendkosten.

Komen er nog kosten bij als ik iets bestel?

Behalve de verzendkosten, die je kan terugvinden op onze pagina verzendkosten komen er geen kosten bij.

Wat voor kortingsacties zijn er?

Er zijn geen kortingsacties in deze webwinkel. De prijzen zijn altijd laag en je hoeft dus niet te wachten tot er een kortingsactie is. Het kan wel zijn dat je een kortingscode krijgt maar dat is een korting die geldt voor al je aankopen en niet voor specifiek één product.

Hebben jullie ook kortingscode?

Het kan zijn dat je een kortingscode krijgt ergens. Maar deze worden niet vast uitgedeeld en ze zijn altijd maar éénmalig te gebruiken dus ook niet te vinden op het internet.

Wanneer zijn er aanbiedingen?

Nooit. Deze webwinkel doet niet aan aanbiedingen, lokkertjes of acties. De prijzen zijn altijd voordelig en dat kunnen we alleen zo houden omdat we niet aan acties doen. Je hoeft dus niet te wachten met bestellen want je betaalt nu al de laagste prijs!

Doen jullie mee aan black Friday en cyber Monday?

Nee, hier doen we niet aan mee. Deze webwinkel doet niet aan aanbiedingen, lokkertjes of acties. De prijzen zijn altijd voordelig en dat kunnen we alleen zo houden omdat we niet aan acties doen. Je hoeft dus niet te wachten met bestellen want je betaalt nu al de laagste prijs!

Zijn jullie de goedkoopste?

Dat proberen we zeker te zijn. Zie je een product bij een andere Nederlandse webwinkel voor een lagere prijs die daar ook op voorraad is? Laat het ons dan weten via ons contactformulier of kijk op de pagina contact, dan kijken we of we de prijs direct kunnen verlagen.

Betaalmethodes

Welke betaalmethodes ondersteunen jullie?

Dit kan je terugvinden op onze pagina betaalmethodes.

Kan ik ook contact of met pin betalen bij afhalen?

Dit kan je terugvinden op onze pagina betaalmethodes.

Cadeaukaarten

Hebben jullie ook een cadeaukaart?

Jazeker! We hebben een cadeaukaart in de vorm van de Biercheque. Deze cadeaukaart wordt hier en elders verkocht en is ook hier in te leveren. Voor meer informatie zie de pagina Biercheque inleveren voor bierbrouwapparatuur.

Wat is de Biercheque?

De Biercheque is een cadeaukaart die je kunt inwisselen voor bier of bierbrouwapparatuur. Deze cadeaukaart wordt hier en elders verkocht en is ook hier in te leveren. Voor meer informatie zie de pagina Biercheque inleveren voor bierbrouwapparatuur.

Hoe werkt de Biercheque?
Biercheque en HobbyBrouwShop.nl werken samen en dit maakt het mogelijk om de Biercheque te verzilveren voor alle artikelen in onze webwinkel. Voor meer informatie zie de pagina Biercheque inleveren voor bierbrouwapparatuur.

Wat kun je kopen met de Biercheque?
De Biercheque kun je voor alles inzetten. Een moutmolen, een kroonkurkapparaat of een refractometer? Voor meer informatie zie de pagina Biercheque inleveren voor bierbrouwapparatuur.

Hoe betaal ik met de Biercheque?
De Biercheque zet je in aan het einde van het bestelproces. Vul hier het kaartnummer en de validatiecode in en het bedrag van de cheque wordt afgetrokken van het bedrag in de winkelwagen.

Heb je minder saldo dan kun je de rest bijbetalen. Heb je meer saldo op je cheque, geen probleem. Dit tegoed blijft gewoon geldig voor een andere keer.

Hoe koop ik een Biercheque?
We bieden twee verschillende Biercheques aan. Een digitale cadeaukaart en een fysieke cadeaukaart. Beide kaarten kan je kopen met een waarde variërend tussen de €10,- en €150,-. Voor meer informatie zie de pagina Biercheque inleveren voor bierbrouwapparatuur.

Wat is het verschil tussen een digitale en een fysieke cadeaukaart?

Het verschil tussen de digitale en fysieke cadeaukaart is is dat je de digitale cadeaukaart snel, vaak dezelfde dag nog maar in ieder geval binnen 24 uur, in je mailbox ontvangt en cadeau kan doen óf direct, met een persoonlijke boodschap, naar de mailbox van de ontvanger stuurt.

De fysieke cadeaukaart ontvang je in een mooi envelopje wat je cadeau kan doen. Bestel deze op tijd want verzenden kost natuurlijk wat tijd!

Voor meer informatie zie de pagina Biercheque inleveren voor bierbrouwapparatuur.

Ik heb een digitale Biercheque (e-Voucher) gekocht maar deze nog niet ontvangen wat nu?

Het systeem heeft even nodig om de E-voucher te verwerken en de e-mail met de voucher erin te sturen. Dit gebeurd vaak al dezelfde dag maar in ieder geval binnen 24 uur. Als je deze niet ontvangt neem dan voor de zekerheid nog even contact met ons op.

Waar kan ik de Biercheque nog meer inleveren?
Deze kan je hier inleveren. Maar daarnaast ook bij vele andere (web)winkels met een breed aanbod in bier. Zie de complete lijst van inleverpunten op de website van Biercheque.

Ik voer de code van de Biercheque in maar dezelfde werkt, wat moet ik doen?

Heb je al gecontroleerd of er saldo op de kaart staat? Zo niet kijk dan even bij de saldochecker van de Biercheque zelf. Heeft de kaart saldo maar doet deze het niet (goed)? Neem dan even contact met ons op en vermeld daarbij je kaartnummer.

Hoe lang is de Biercheque geldig na aanschaf?
De biercheque is maar liefst 2 jaar geldig na aanschaf. 

Levertijd en verzendkosten

Wat is jullie levertijd?

Dit kan je terugvinden op onze pagina levertijd.

Wat zijn jullie verzendkosten?

Dit kan je terugvinden op onze pagina verzendkosten.

Met welke bezorgdienst laten jullie mijn bestelling bezorgen?

Dit kan je terugvinden op onze pagina verzendkosten.

Verzenden jullie ook buiten Nederland?

Dit kan je terugvinden op onze pagina verzendkosten.

Verzenden jullie ook buiten de EU?

Nee dit is niet mogelijk.

Vanaf welk bestelbedrag is verzenden gratis?

We bieden geen gratis verzenden aan. Omdat onze prijzen erg competitief zijn is dit helaas niet mogelijk.

Reviews

Ik zie reviews staan bij producten maar hoe weet ik dat die echt zijn?

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

Hoe kan ik een review plaatsen over een product?

Dit kan via de mail die je ontvangt nadat je de bestelling hebt ontvangen of direct op de pagina van het product zelf.

Hoe kan ik een review plaatsen over de webwinkel?

Wil je een review plaatsen over de webwinkel, het bestelproces de verzendkosten of onze service? Dit kan bij WebwinkelKeur.

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

Garantie

Hoe lang heb ik garantie op mijn aankopen?

Dit kan je terugvinden op onze pagina garantie.

Ik heb mijn product gekocht bij de vorige eigenaar van HobbyBrouwShop.nl, heb ik nog steeds recht op garantie?

Dit kan je terugvinden op onze pagina garantie.

Klachten

Ik heb een klacht over een product, wat kan ik hiermee doen?

Dit kan je terugvinden op onze pagina klachten.

Ik heb een klacht over jullie service, wat kan ik hiermee doen?

Dit kan je terugvinden op onze pagina klachten.

Ik heb een klacht over de bezorging van mijn product, wat kan ik hiermee doen?

Neem eerst contact met ons op zoals beschreven op onze pagina klachten. Mocht het probleem bij de bezorgdienst zelf liggen verwijzen we je hier naartoe door.

Retourneren

Kan ik mijn product retourneren?

Dit kan je terugvinden op onze pagina retourneren.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Dit kan je terugvinden op onze pagina retourneren.

Tot wanneer kan ik mijn product retourneren?

Dit kan je terugvinden op onze pagina retourneren.

Ik heb per ongeluk het verkeerde bezorgadres doorgegeven, kan ik dit nog aanpassen?

Dit kan je terugvinden op onze pagina retourneren.

Ik wil een besteld product graag omruilen, kan dat?

Dit kan je terugvinden op onze pagina retourneren.

Kan ik een digitale cadeaubon retourneren?

Dit kan je terugvinden op onze pagina retourneren.

Privacybeleid

Wat is jullie privacybeleid?

Dit kan je terugvinden op onze pagina privacybeleid.

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens en waarvoor worden ze gebruikt en met wie delen jullie deze?

Dit kan je terugvinden op onze pagina privacybeleid.

Algemene voorwaarden

Wat zijn de algemene voorwaarden waar mee ik mee akkoord ga met de aankoop van mijn bestelling?

Dit kan je terugvinden op onze pagina algemene voorwaarden.